Advertisement

מתן רודיטי : 15iic97ua31rmm : אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה.

מתן רודיטי : 15iic97ua31rmm : אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה.. לזה אף אחד לא ציפה: איזה אושר, אני מרוצה בטירוף ושמח שבאתי במאני טיים תגיות. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה.

6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: השחיין הישראלי, שרק קיווה להתברג בחלק העליון של המשחה, רשם הישג בלתי נתפס במקצה הגמר בטוקיו. הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי) הדהים את כולם. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא.

מתן רו×
מתן רו×"יטי ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. לזה אף אחד לא ציפה: מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי.

6 באוקטובר 1998 מקום מגורים:

רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. מתן רודיטי השיג היום (ראשון) את הקריטריון לטוקיו בשחייה במים פתוחים ויהיה הישראלי הראשון שמתחרה בענף זה. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: מיכאל שניצלער בסינגל מרגש לזכר הבחור שנהרג הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות ‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני.

לזה אף אחד לא ציפה: מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. רודיטי הוא השחיין הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף המים הפתוחים (10 קמ) והוא רשם את הישג השיא של שחיין.

H0j5epg6pdbjm
H0j5epg6pdbjm from ynet-images1.yit.co.il
לא היה כבר טעם לחיים ואז החלטנו להביא את מתן לעולם. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. ‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה. רודיטי סיים במקום הרביעי בתחרות ההעפלה בפורטוגל וייסע ליפן בקיץ. לזה אף אחד לא ציפה:

מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה.

השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. לזה אף אחד לא ציפה: אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: לא היה כבר טעם לחיים ואז החלטנו להביא את מתן לעולם. מתן רודיטי הגיע הלילה למקום הרביעי, רחוק שניות בודדות מהמקום השלישי וממדליה, במקצה גמר המים הפתוחים במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. מתן רודיטי השיג היום (ראשון) את הקריטריון לטוקיו בשחייה במים פתוחים ויהיה הישראלי הראשון שמתחרה בענף זה. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא.

מתן רודיטי ואמיר עופר (הוועד האולימפי בישראל) זו המומחיות שלהם, עבודה על שחייה למרחקים ובמים פתוחים. ירדנה עבודי פוקס) היינו בתחתית השאול. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍

מתן רו×
מתן רו×"יטי סיים ×'מקום ×" 20 ×'משח×" ×"ווע×" ×"אולימפי ×'ישראל فيسبوك from lookaside.fbsbx.com
מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. מתן רודיטי הגיע הלילה למקום הרביעי, רחוק שניות בודדות מהמקום השלישי וממדליה, במקצה גמר המים הפתוחים במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍 כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. רודיטי סיים במקום הרביעי בתחרות ההעפלה בפורטוגל וייסע ליפן בקיץ. מתן רודיטי, אמיר עופר | באדיבות איגוד השחייה אחרי חנה מיננקו, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה גדלה בנציג נוסף לאחר שהשחיין במים פתוחים סיים במקום הרביעי בתחרות העפלה שנערכה בפורטוגל.

רודיטי הוא השחיין הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף המים הפתוחים (10 קמ) והוא רשם את הישג השיא של שחיין.

השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: מיכאל שניצלער בסינגל מרגש לזכר הבחור שנהרג מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. מתן רודיטי (סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל) הישג נפלא נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) לזכות המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, כאשר השחיין מתן רודיטי סיים רביעי בתחרות השחייה במים פתוחים. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. רודיטי סיים במקום הרביעי בתחרות ההעפלה בפורטוגל וייסע ליפן בקיץ. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. ‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. מתן רודיטי השיג היום (ראשון) את הקריטריון לטוקיו בשחייה במים פתוחים ויהיה הישראלי הראשון שמתחרה בענף זה.

Posting Komentar

0 Komentar